Engla

image120
När mamma berätade att de hade hittat Engla fick jag tårar i ögonen.
Att en människa bara kan göra något sånt är fruktansvärt. Nu har jag även läst att det inte bara Engla som har fått träffa på han utan tydligen var det fler.
Jag tänker på deras familjer och speciellt på Englas familj som har gått i ovisshet i över en vecka utan att veta om deras dotter lever eller inte.
När man läser om han verkar det precis som att han har varit lite speciell hela livet men, sen ska man ju heller inte tro på allt som skrivs. Jag hoppas iaf att han får den hjälpen han behöver och hans familj stötar han.
Man är ju inte frisk om man gör något sånt.
Sen läste jag även i tidningen att han kanske hade något med flera andra mord och sexuella övergrepp att göra.

Jag tyckte det var så fint av Englas mamma att skriva ett tack brev till alla utomstående som har stöta henne och familjen igenom detta. Jag kan inte ens sätta mig in i hur de känner. Samtidigt så tror jag att hon har rätt i att var och en för tycka vad de vill om han. Skapa sig en egen uppfattning.
Han vet ju att han har gjort fel bara det är ju en bra sak.

Jag hoppas att han får den hjälp han behöver samtidigt att han får det straff han förkännar.

Sen kan jag även berätta att även här nere i Düsseldorf var det ljus tända i fönstrena hos en del av oss svenskar. Jag och familjen jag bor hos tände varsina ljus och satte i fönstret 21:00 i måndags kväll.
Då Engla och hennes familjfanns i våra tankar.

Till alla er där ut som har förlorat någon:

-Man glömmer aldrig bort dem som har fått någon betydelse i  ens liv. Man kanske inte tänker på den eller dem personerna alltid men, de finns alltid i våra tankar och kommer alltid att vara saknade.

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 08:51:46
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: helsingborgstad

Kul att du gilla sidan, följ gärna vår blogg :)

2008-04-17 @ 11:25:56
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: LINA

ja det är ju sjukt... det var massor av tjejer som hade råkat ut för honom. allt finns att läsa på aftonbladet.

2008-04-17 @ 17:25:33
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0