1 vecka i Düsseldorf

Nu har jag äntligen fått tillgång till internet och kan börja blogg lite igen.
Fast blir ju inte så mycket nu när jag är här nere men, ska göra mitt bästa.
Om ni vill se mina bilder här nere ifrån eller följa min resa så blir det enklare att göra det på resedagboken.

Resan ner gick bra blev lite paff över hur nära städerna låg varandra. Där jag bor Langenfeld är det jätte fint. En liten stad med 60 000 invånare i typ fast jag vet inte vad som är Langenfeld och grannstaden så tät är det här nere.
Langenfeld är en jätte fin stad och här är det redan grönt och börjar faktikst bli ganska varmt och skönt med.
Visst saknar man alla där hemma som att jag inte ha hunnit träffa några andra svenskar här nere men, det kommer nog snart det med ska vi se.

Nej nu ska jag börja göra mig iordning till att hämta Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0